پژوهشگران مهمان منتخب، مهمان ایسپا شدند
پژوهشگران مهمان منتخب، مهمان ایسپا شدند
سه شنبه, 10 اسفند,1395

پژوهشگران مهمان منتخب، مهمان ایسپا شدند

به گزارش روابط عمومی ایسپا، نشست هم اندیشی با پژوهشگران مهمان منتخب در تاریخ 9 اسفندماه 1395 با حضور محمد آقاسی، رییس  مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) و مهدی رفیعی، معاون پژوهشی ایسپا در سالن شهید صبوری جهاددانشگاهی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهدی رفیعی، معاون پژوهشی ایسپا به تشریح آیین نامه پژوهشگر مهمان پرداخت. طبق آیین نامه مصوبه هیئت مدیره در سال 1394 فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان دکتری و فارغ التحصیلان دکتری که در رشته های مرتبط با ایسپا تحصیل کرده اند، باتوجه به اینکه ممکن است نتوانند در مرکز ایسپا مستقر شوند بتوانند به عنوان پژوهشگر مهمان همکاری کنند.

سپس پژوهشگران مهمان هرکدام به بیان نظرات خویش پرداختند. از جمله پیشنهادات مطرح شده توسط پژوهشگران مهمان، امکان دسترسی به داده های ایسپا، برگزاری نشست های پیش بینی شده، تشکیل ساختار گروه های معین مشورتی متشکل از پژوهشگران مهمان و فراهم شدن فرصتی برای نگارش گزارش مقایسه ای بین داده های ایسپا و داده های جهانی و نیز انتشار یادداشت ها، بود.

در ادامه نشست آقاسی ضمن تشکر از حضور منتخبان پژوهشگران مهمان گفت: «فضای جهاددانشگاهی تکیه بر نیروی انسانی است و همچنین در جهاددانشگاهی بستر مناسب برای تحقیق و پژوهش در محیط سالم و معنوی فراهم شده است.»

وی تاکید کرد: «ایسپا نیز یکی از مجاری و مبادی ورود دانشجویان است منتها این مجرای ورودی تخصصی است و بیشتر تلاش می کنیم از دانشجویان تحصیلات تکمیلی استفاده کنیم. یکی از راه های ورود به ایسپا که مسیر مناسبت تری در حوزۀ علم دارد بحث تحقق و عملیاتی شدن آیین نامه پژوهشگر مهمان است که امیدواریم پژوهشگران مهمان با تشکیل شوراهای معین برای هر گروه مطالعاتی در ایسپا بتوانند فعالیت مستمری را در سال آینده داشته باشند.

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir