نظرسنجی در روسیه: بهبود یافتن روابط روسیه و آمریکا پس از روی کار آمدن ترامپ
نظرسنجی در روسیه: بهبود یافتن روابط روسیه و آمریکا پس از روی کار آمدن ترامپ
یکشنبه, 24 بهمن,1395

نظرسنجی در روسیه: بهبود یافتن روابط روسیه و آمریکا پس از روی کار آمدن ترامپ

به گزارش روابط عمومی ایسپا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما نتایج نظرسنجی مرکز لوادا از شهروندان روسیه درباره آینده روابط آمریکا و روسیه پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ نشان می دهد 39 درصد از مردم روسیه معتقدند روابط دو کشور نسبتا بهبود می یابد.

بر اساس این گزارش، همچنین 29 درصد از پاسخگویان معتقدند روابط روسیه و آمریکا تغییری نخواهد کرد و  8 درصد از پاسخگویان نیز اعتقاد دارند روابط دو کشور نسبتا کاهش خواهد یافت.

7 درصد از پاسخگویان معتقدند روابط روسیه و آمریکا به طور قطع بهبود خواهد یافت و دو درصد هم گفتند روابط دوجانبه کاهش خواهد یافت.

یکی از دلایل اصلی کاهش اقبال جامعه روسیه نسبت به بهبود روابط با آمریکا را می توان در اظهارات متناقضی که رییس جمهور و اعضای کابینه آمریکا مطرح می کنند مشاهده کرد. تا پیش از این ، این گونه بیان می شد که برخی از اعضای کلیدی کابینه ترامپ دوست روسیه هستند در حالیکه اظهارات رسمی این افراد بیانگر تغییر موضع آنان در قبال روسیه است.

 

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir