استاندار فارس؛ به نظرسنجي‌های ايسپا بيشترين اعتماد را دارم
استاندار فارس؛ به نظرسنجي‌های ايسپا بيشترين اعتماد را دارم
الإثنين, 06 فيفرييه,2017

استاندار فارس؛ به نظرسنجي‌های ايسپا بيشترين اعتماد را دارم

استاندار فارس گفت: شخصا در موضوع نظرسنجي‌ها و براساس پيشينه عملي كه شاهد آن بوده‌ام، بيشترين اعتماد را به ايسپا دارم.

به گزارش روابط عمومی ایسپا به نقل از جهاد دانشگاهی استان فارس، سيد محمدعلي افشاني در ديدار با رئيس جهاددانشگاهي استان فارس، گفت: جهاددانشگاهي كه حركت خود را با يك تفكر علمي و روحيه جهادي آغاز كرد، يكي از نهادهاي موفق محسوب مي‌شود.

وي در عين‌حال لزوم توجه و استفاده از داشته‌ها و توانمندي‌هاي جهاددانشگاهي را مستلزم ارتباط بيشتر مسئولان اين نهاد با بخش‌هاي مختلف دولتي و خصوصي دانست و گفت: شايد يكي از دلايل مهم در كم شدن ارجاع کار و حمايت‌ها ، وضعيت اعتباري كشور باشد.

استاندار فارس با اشاره به بهبود شرايط كشور در عرصه اقتصادی و دست‌آوردهاي اجلاس اخير اوپك، گفت: با فاصله اندك و به عقيده من براي تحت الشعاع قراردادن اين موفقيت و  امیدواری ایجاد شده ناشی از آن، بحث تصويب تحريم‌ها از سوي سناي آمريكا مطرح شد.

افشاني لزوم حضور موثر و پررنگ جهاددانشگاهي در شوراهاي مختلف تشكيل شده در استان را ضرورت دانست و گفت: ما به رسانه‌ها اعتقاد و لزوم حمايت از آنها را باور داريم اما براي حمايت‌ها نيازمند راهكارهاي قانوني هستيم.

استاندار فارس ابراز اميدواري كرد كه زمينه بهره‌بردن از ظرفيت‌هاي جهاددانشگاهي در فارس بيش از گذشته فراهم شود و آمادگي خود را براي حمايت از اين نهاد اعلام كرد.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir