توسط رييس ايسپا انجام شد؛ بررسي وضعیت فرهنگي دانشگاهها از نگاه نظرسنجي ها
توسط رييس ايسپا انجام شد؛ بررسي وضعیت فرهنگي دانشگاهها از نگاه نظرسنجي ها
چهار شنبه, 06 بهمن,1395

توسط رييس ايسپا انجام شد؛ بررسي وضعیت فرهنگي دانشگاه ها از نگاه نظرسنجي ها

به گزارش روابط عمومی ایسپا، محمد آقاسی رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در هفتاد و هشتمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی گزارشی از وضعیت دانشگاه ها و دغدغه های دانشجویان ارائه کرد. رئیس مرکز با اشاره به اینکه ایسپا طی نظرسنجی های متفاوتی به بررسی سطح آگاهی و بینش اجتماعی، ارزیابی میزان امید به آینده، توقعات و انتظارات و ارزیابی عملکرد دولت در میان دانشجویان کشور پرداخته است افزود مقایسه نتایج نظرسنجی ها در میان مردم و دانشجویان نشان دهنده آن است در نظرات مردم عادی و دانشجویان موضوعات مورد مطالعه و نظرسنجی شده تفاوت چندانی دیده نمی شود و در موقعيت كنوني متاسفانه بيشتر از قبل شده است.

وي افزود: در گذشته دانشجويان به عنوان قشر پيشتاز و پيشرو جامعه شناخته مي شدند و اين داده نظرسنجي نگران كننده است.
آقاسی گفت: رصد مستمر وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه و دانشگاهها از وظایف مهم ایسپا در واحدهای جهاددانشگاهی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir