انتخاب اعضای شورای مشورتی شعب استانی ایسپا
انتخاب اعضای شورای مشورتی شعب استانی ایسپا
چهار شنبه, 06 بهمن,1395

انتخاب اعضای شورای مشورتی شعب استانی ایسپا

 به گزارش روابط عمومی ایسپا، در هفتاد و هشتمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی اعضای شورای مشورتی ایسپا انتخاب شدند.

با توجه به راه­ اندازی شورای مشورتی ایسپا که با هدف ارتقای کمی و کیفی عملکرد شعب، افزایش تعاملات هدفمند میان مرکز و شعب، رصد مستمر نقاط ضعف و قوت شعب و تقویت انسجام گروهی برای پیشبرد اهداف ایسپا راه اندازی شده است و براساس آیین نامه شورا علاوه بر رئیس و معاونین و مدیر امور شعب مرکز، سه نفر از معاونین فرهنگی از شعب استانی به انتخاب معاونین فرهنگی کشور، ترکیب شورای مشورتی را تشکیل می­دهند.  برهمین اساس شش نفر از معاونین فرهنگی که علاقمند به عضویت بودند برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کردند و معاونین فرهنگی واحدهای استان­ها سه نفر را به عنوان افراد منتخب در قالب یک رای معرفی کردند.

پس از رای­ گیری و شمارش آراء، احمدرضا فیروزی (معاون فرهنگی واحد البرز)، رامین جانی­پور (معاون فرهنگی واحد لرستان) و احد حاجی بلند (معاون فرهنگی واحد آذربایجان شرقی) به عنوان اعضای شورای مشورتی به مدت دو سال انتخاب شدند.

 

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir