کاندیدای راست گرای افراطی فرانسه بار دیگر پیشتاز نظرسنجی ها شد
کاندیدای راست گرای افراطی فرانسه بار دیگر پیشتاز نظرسنجی ها شد
سه شنبه, 05 بهمن,1395

کاندیدای راست گرای افراطی فرانسه بار دیگر پیشتاز نظرسنجی ها شد.

 مارین لوپن، رهبر حزب پیشرو ملی فرانسه در یک نظرسنجی مهم از رقبای خود در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه پیشی گرفت.

به گزارش روابط عمومی ایسپا به نقل از شفقنا، بنابرگزارش روزنامه فرانسوی لوموند، لوپن در حال حاضر از 25 تا 26 درصد حمایت برخوردار است. این درحالیست که میزان حمایت از فیون با کاهش از 28 درصد در ماه دسامبر، به 23 تا درصد رسیده است. حمایت از امانوئل ماکرون کاندیدای مستقل نیز 17 تا 20درصد است.

این نظرسنجی توسط ایپسوس سوپرا استریا انجام شده است.

این گزارش پیش بینی نکرده که چه کسی پیروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خواهد شد. اغلب نظرسنجی های پیشین پیش بینی کرده ند که فیون و لوپن به دور دوم صعود خواهند کرد اما پیروزی احتمالی را از آن فیون دانستند.

لوپن امیدوار است همانند دونالد ترامپ بتواند با بهره برداری که از موج احساسات پوپولیست و نگرانی های ضدمهاجرت به ریاست جمهوری کشور خود برسد.

منبع فرانس

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir