ایسپا باید نتایج نظرسنجی را اعلام نماید
ایسپا باید نتایج نظرسنجی را اعلام نماید
سه شنبه, 08 تیر,1395

در آستانه سالروز تأسیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، روابط عمومی ایسپا سلسله مصاحبه‌هایی را با برخی از جهادگران انجام داده است که در ادامه و طی چند روز آینده می‌خوانید:

ایسپا در سنجش افکار عمومی چقدر نقش داشته است؟
افکارسنجی پایه‌ای برای برنامه‌ریزی در همه دنیا و ارائه راه‌حل‌هایی برای حل مسائل جامعه است و هدف ایسپا ارتباط با آحاد جامعه بوده است و تلاش ایسپا هم ایفای این نقش مهم است.
به نظر شما دلیل ایجاد ایسپا چه بود؟
به کار گرفتن نیروی جوان، متخصص و کارآمد از رشته‌های متعدد علوم اجتماعی، علوم ارتباطات و روان‌شناسی و ... برای ارزیابی دقیق و علمی و به روز مسائل اجتماعی و ارائه نتایج افکارسنجی برای برنامه‌ریزی کشوری است.
چه راهکارهایی را برای ارتقاء کیفیت عملکرد ایسپا موثر می‌دانید؟
باید به شیوه علمی و بدون خودسانسوری نظرسنجی بکنیم و اینکه با توجه به اهمیت این مرکز در برنامه‌ریزی‌های کلان کشوری از نظر مالی باید سازمان را حمایت کرد و ترس و وحشت از نظرسنجی را کنار گذاشت چون که آفتی برای این حرفه است، اما در کنار هدف و فلسفه تأسیس مرکز باید به ارائه نتایج نظرسنجی و تأثیر آن در جامعه و رقبا توجه نمود و همه جوانب را در نظر داشت.
 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir